hej väggen...

Okej ni såg förra inlägget.... arg tjej! fröken gyllenpanzar orkar inte hålla inne allt längre så nu sprängs hon, så hon har inte varit speciellt trvlig mot alla idag.. fast dom förtjänar det ju... eller? hmm... Det är helt sjukt mycket i skolan nu, och det känns verkligen som att den där väggen folk brukar gå in i, är närmare än vad den någonsin varit och det känns som att man är på väg rakt mot den... Ni som sagt att sista året är roligt... fuck you det är ett helvete kan jag säga för oss hv elever... Ni kommer ihåg att jag var sååå nöjd över mitt schema? ah dom hade ju glömt lägga in typ två kurser... ja men hej 8-4 alla dagar, måndagar är längsta håltimman 20 minuter, det är våran lunch, en är det bara tid att gå mellan alla lektioner andra tider... mmh så höjer dom tempot lite också, så istället för några veckor på varje kapitel så blev det helv plötsligt en lektion och sen göra resten hemma... mmh kul att vi inte haft läxor på de anra två åren, sen får vi det i ALLA ämnen vi har denna termin, + att jag ligger piss kasst till i samhällen också, inte ig än som tur e, med det är typ 2 prov jag måste gö som jag missat och en uppgift från ettan.... asså hej väggen säger jag bara.... år 3 är sämsta året ever!!
 
Okej ni får en dagens outfit av tjurkärringen!



Ni såg schemar.... KUL...eller inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0