gryyym!!

oooh yes drog mig ut söndagssoffan och drog upp på berget och tränade... det blev 3km powerwalk sen blev det 2km löpning och sen... till min favorit.... En variant av idioten kan man säga.. ni vet när man spri
ger fram och tbx olika längder typ... mina sträckor va idag uppdelade i 20m 40m och 60m då endast enkel så fram och tbx blir det ju 40, 60, och 120m.. här kommer det bästa, man ska springa dessa så fort man kan, jag och mamma körde varannan, hon började på 120 sen körde jag då vilade hon, sen körde hon 60 och då vilade jag osv :-) och haha som jag sa till Marcus, det är mycket skönare att kära så det gör mer ont liksom det känns sååå mycket mer.. gött :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0