god morgon!

god morgon på er! Jag har verkligen drömt så sjuka grejer inatt, liksom ni vet när man vaknar och ba whaaaat daaa??? haha kul det där.. haha det är ju sjukt det där med tiden också, man kan drömma ett helt liv på typ 2 min men ändå i normal fart, förstår ni? liksom när min klocka ringde imorsr drömde jag en grej och trodde att signalen ingick i drömmen, ni vet liksom det var så sjukt och jag tyckte att den spelade jättelänge för den var med i drömmen i evigheter, men när jag väl vaknade så hade det bara gått 1 minut... scary!!!
Nej men fan hoppas ni alla sovit gott och nu får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

God morgon hjärtat!!

2012-09-24 @ 08:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0