Gaga, Lady Gaga

I fredags kväll var det dags för konsert... och det var ta mig fan den coolaste jag varit på, visst har inte varit på så många men jag tror att det är svårt att slå fröken Gaga's show asså! Hon är riktigt riktigt grym och hon gav en riktigt häftig upplevelse och hela showen är så snyggt upplags, folk stog och dansade, hoppade, sjöng med ja ni vet allt det där som ska vara på en konsert.. riktigt awesome!! Vi hade riktigt bra platser kan jag säga er, de kanske inte syns på bilderna men gaaaaaad vilka platser, värt vartenda öre kan jag säga er!! Och asså jag måste säga hon hade en massa,massa bra budskap, hon pratade masssor med alla fans, bjöd in folk back stage, tog upp två små tjejer ur publiken upp på scenen och ah hon var riktigt bra helt allmänt som artist...
Tack Gaga <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0