andas.. ta det lugnt...

Är hemma själv denna kväll, mackan jobbar och mamma är hos sin kompis med lilla Max, och jag blev då själv hemma... Vissa tycker det är synd om mig som sitter själv just nu, men jag ska säga DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT! det är sååå skönt att ni vet bara sitta och tänka på sig själv, göra vad man vill, bara få andas och ta det lugnt liksom... Okej jag ska inte säga att jag har andas och tagit det lugnt förrens nu, men det är jävligt skönt ändå.. Ensamt, njaa jag dör inte av att vara ensam, jag är lite av en ensamvarg, jag kjlarar mig bra själv, nästa bättre ego som jag är ibland.. då kan jag tänka på mig och vad jag vill, inte vad någon annan vill... så jävla skönt!
Jag vet att jag varit så sjukt jävla dålig på att blogga denna vecka, jag vet faktiskt inte varför, det har typ varit så mycket annat helt enkelt... Ska jag ta en snabb genomgång.... okej ja jag gör det...
 
 
Måndag: I måndags slutade 4, va hemma själv på kvällen då också, alla andra jobbade..
Tisdag: slutade 4, var på 3års kalas hos kusinen
Onsdag: slutade vid 3 vad gjorde jag sen?.. jag gjorde något men kommer inte ihåg vad...
Torsdag: slutade 4... städade allt, ni vet städdag....
Fredag: sluta 2, sen party på kvällen...
Idag: prommenad, fika på stan, hemma...
 
Det ser inte ut som att jag gjort massa annat... men ärligt, jag kommer fan inte ihåg vad jag gjort... eller asså jo men inte liksom varför jag inte haft tid till bloggen... Ska bli ändring på de!
 
Jooo juste! jag har skickat iväg mig första beställning från min facebook sida huuur coolt är inte det? :P as coolt! tyvärr har jag inte tid med så mycket andra beställningar nu, för nu ska det börjas med projektarbete, och jag ska göra en pansarvagn i miniatyr... magaaad!
 
Ha en trevlig helg underbara människor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0