9/11...

Idag var det 11 årsedan tvillingtornen kraschades i usa... fan vad tiden gått fort 11 år liksom! Men idag läste jag något som gjorde mig så fruktansvärt upprörd... Folk lägger ju upp massa saker på facebook om det här, sidor grupper osv och folk kommenterar.... Folk skriver så sjuka saker och jag känner ba men era idioter liksom... såg nån kommentar som va typ ''äntligen var det någon som gav usa en smäll'' vadå äntligen var det någon som gav usa en smäll? Vet den personen hur jävla mycket oskyldiga människor som dog den dagen?? folk minns inte den dagen för att det var i usa, folk minns det fär att det var kapade flygplan som flög in i byggnaderna som sedan rasade... bara det är en stor grej, det är därför det är så känt, inte för att det var ett attentat.... Såg även kommentarer om detta, folk som tyckte att ''varför kommer alla ihåg den här dagen? varför kommer inte någon ihåg när usa bombade i (kommer inte ihåg land)'' Ja för att bara bomba något land, händer ta mig fan varje dag och ''bara'' släppa en bomb i ett land är inte ''någon stor grej'' det är som saget helga storyn med flygplanen som flyger in i tornen som är känd, inte att någon terrorist förstörde något.... Sen även en kommentar som jag blev så jävulsk arg på någon som skrev något liknande som ''spräng usa, vilken tettorgrupp som gör det spelar ingen roll'' Men era jävla idioter tänkte jag då, vad fan är det för fel på folk? Ska man tänka sådär kommer det ta mig fan bli ett världskrig ni kan ju tänka er ''ja men ni sprängde oss och då är det rätt åt er att vi spränger er tillbaka'' Öööh? Folk fattar ju inte ett jävla skit, det är inte usa folk tycker synd om i 9/11 saken,det är storyn, det är alla oskyldiga människor som förlorade sina liv och om folk tycker att det inte gjorde något, för det var rätt åt dom, då tycker jag ta mig fan att dom ska söka hjälp på allvar! Om någon skulle bomba oss och sen säga, ja men ni bombade oss för evigheter sen, så nu ger vi tbx, då skulle ingen jävel i detta land säga ''ja men det var ju rätt åt oss''
 
Helvete vad arg jag blir på folk... idioter rent utsagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0