7 veckor...

Okej jag har insett att jag har 7 veckor på mig att gå ner i vikt och fixa till min kropp så jag är nöjd... Är ni med och peppar?? Jag lovar att ni ska få en för och efter bild!
jag vill ha så mycket peppning man kan få, kom med roliga tips på träning om ni vill det, vad som helst!
 
Jag vill gå ner i vikt för att....
  • Få en snyggare kropp
  • Känna mig bekväm i min kropp
  • Kunna köpa vilka kläder man vill
  • kunna gå i bikini utan att tycka att det är jobbigt
  • sluta skämas över min kropp
  • må bättre (just nu blir jag bara ledsen av att se mig i spegeln)

Är ni med och peppar? ja jag tränar redan lite, men jag kan träna ännu mer och bränna ännu mer!

 


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kör hårt och bestäm dig bara. Ge inte upp när det är jobbigt och känns tungt.. Kör ännu hårdare då!! KRAM! <3

2012-09-10 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0