what???

asså jag ska åka och hämta mamma i Skövde sen när hon vill bli hämtad, men för att förbereda så tänkte jag att jag frågar hur dom ligger till..
detta är då konversationen
jag-" hur ligger ni till tidsmässigt? <3"
mamma- " jo vi är 40plus.. och de funkar ;-)<3 hur ligger du till? "
man ba vad fan var det där då???
liksom what?? man undrar ju om det står rätt till där alla dagar liksom.. herrejisses asså...
mamma dom är roliga, mig vill hon fan inte hämta 2 på natten när man partat "neej jah sover då!!" jaha men när man ska hämta henne så ska hon ringa när hon vill bli hämtad.. sist så ringde hon halv 1 och ville bli hämtad.. jag säger ju de föräldrar utnyttjar sina barna körkort ;-) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0