Vänner <3

Vet ni? jag har sjukt underbara vänner och folk omkring mig, jag har några nära och några man bara har där kan man säga... Jag ställer alltid upp för mina vänner när dom behöver mig, och jag vet att dom alltid finns där för mig.. Jag har förlorat/tappat vänner i mitt liv, vissa är jag ledsen över att jag tappat men vissa är man verkligen glad över att man tappat... Men de vänner som alltid står nära mig, dom betyder så mycket, dom förlorar man inte... När jag flyttat efter studenten så kommer jag åka ifrån några av mina underbara vänner här i Falköping, jag kommer sakna dom så sjukt mycket! Tur att man kan åka till varandra och att de finns internet och sms...
De jag egentligen vill säga är att jag älskar er allihopa, ni betyder sååå mycket, även om jag ibland är dålig på att visa det, ni betyder så mycket <3
även ni som inte är lika nära mig, ni gör mig glad, sprider glädje och en viss kärlek också <3

love you guys <3


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter som en skön känsla du har i själen.. Njut och var rädd omden.. :-)

2012-10-10 @ 07:39:28
Postat av: Pappsen

Låter som en skön känsla du har i själen.. Njut och var rädd omden.. :-)

2012-10-10 @ 07:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0