tankar.. minnen

fyfan vad mina tankar och minnen kan göra mig ledsen.. Varför gör man samma misstag som så många gånger förut, att man går tillbaka till det som hände då och blir deppi igen för att de inte blev som man tänkt... Varför gör man saker gång på gång som påminner en om det.. Liksom varför? man blir ju liksom bara ledsen... Vet att man inte ska grotta ner sig i det förflutna, men det är svårt ibland, speciellt när man önskar att det hade blivit som jag önskade...
Att det skulle ha blivit som det var tänkt... Saker hade varit annorlunda då, jag hade kanske inte grottat ner mig och ledsen för att det blev som det blev...

uuh blir liksom så trött på mig själv, jag vill också ba sprudla av glädje o ba vara världens lyckligaste... but i'm not....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0