Men Amanda då!

förlåt förlåt förlåt!! jag har varit skit dålig på att blogga den här veckan känner jag.. eller helt jävla kass rent utsagt! Jag ska bättra mig!
Det var iallafall årsfest igår, ojoj säger jag det brann husvagnar, det var djs, bartenders, kareoke och en jävla massa härligt folk i alla möjliga olika kläder! Sjukt kul hade vi iallafall måste jag säga, inget slår fester där det är fallskärmshoppare som arrangerar och deltar... underbart! Jag var väl lite av en festfotograf det blev ca 500 bilder under kvällen och haha tänka sig alla som kommer dööö när dom ser dessa kort på facebook maagaad!! då skulle man vilja bara en fluga i taket asså! Nej lite respekt får man ha, de bilder som inte lämpas på facebook lägger jag inte upp där.... dom hamnar här! haha neej då!
btw! Är just nu i stockholm hos pappa och Monica och den totalt kaosade lägenheten! vattenskada på typ hela nedervåningen så ja... det är lite kaos sådär.. Men men lite renovering har man aldrig dött av... men fläktarna som torkar allt just nu.... det låter som att någon dammsuger, dessa fläcktar står då på typ 24/7 så de är någon som har smutsigt hemma om de hade varit en dammsugare :-P haha
Nej fan nu ska jag sluta vara dålig på att uppdatera den här bloggen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0