Hur går det ihop?

Jag är väl typ den skoltröttaste människan i hela världen, men ändå så är jag väldigt engagerad i marknadsföring av skolan och mitt egna program.. Jag åker ju alltid med mina lärare ut på mässor för att representera guldsmed, jag är med EA där allt handlar om marknadsföring och annat.. Igår var jag ju iväg för att påverka framtiden i skaraborg och nu har jag gått med i att påverka framtiden i Sverige i sammarbeta med regeringen bla... Lustigt det där....

ah nej men nu är det helt och då behöver man inte tänka speciellt mycket på skolan.. wiiihaaaa ;-)




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Man kan ju göra ett bra jobb även om man är skoltrött. Finns många som gör ett bra jobb på sitt arbete fast de hellre vill göra annat! <3

2012-10-13 @ 23:19:56
Postat av: Pappsen

... Så du tillhör helt enkelt de som gör ett bra jobb där du befinner dig! Det brukar löna sig förr eller senare :-)

2012-10-13 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0