Felix Baumgartner...

Magaad vilken söndag kväll.... Har suttit sen klockan 6 och följt resan upp till världsrekordhöjden i högsta fallskärmshopp.. Han hoppade från 39 000m.... helt sjukt, haha jag filmade mina reaktion, tyvärr kan jag inte få hit den jusr nu, men om jag lyckas så ska ni få den också... herrejisses...

Baumgartner slog tre av de fyra rekorden han önskat.

• Högsta hopp i fritt fall.

• Första att bryta ljudvallen vid ett hopp.

• Högsta hastigheten vid ett hopp i fritt fall.

 

HELT SJUKT AWESOME!!!

 

och nu kommer fallskärmssporten växa.... har redan kompisar som bett om tips på vart det finns klubbar där man kan ta och prova hoppa... och det tycker jag faktiskt att dom ska, varför inte, testa tandem ska fan alla göra ;)

Nej men faan grymt kille! jäävla häftigt....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0