bästa tv kvällen!

Torsdagar är bästa tv kvällen på hela jävla veckan alla mina program kommer efter varanda men på olika kanaler.. Först once upon a time kl 20, sen hela Sverige bakar kl21 och sen fråga olle kl22 asså bättre kvällar finns inte! tisdagar är också bra kommer hem efter 20. kl 21 börjar hollywood fruar och 22 börjar nya programmet 69 saker du vill veta om sex.. det är typ som fråga olle fast inte exakt samma men liknande! haha kollar jag bara på program som handlar om sex eller?? haha neej absolut inte, men dom är faktiskt väldigt intressanta och ibland helt sjuka saker folk håller på med men ja, kul att veta faktiskt... Dagen till ära så håller jag på o bakar bullar.. dom fulaste bullarna jag någonsin sett faktiskt, helt sjukt fula! ärligt asså! hoppas fan att dom är goda!

pååå tal om gott! åt lunch i hr restaurangen på skolan idag (hr = hotell och restaurang) sååå jävla gott, man får 3 rätters för typ 65kr och då ingår dricka till de, skit go lunch asså där ska jag garanterat äta flera fånger asså! fan grymma dom är mina "klass kompisar" ja vi har ju alla kärnämnen tillsammans så vi går ju typ i samma klass kan man säga :-)

neee nu ska jag baka vidare :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0