2 oväntade dagar...

i måndags kväll lämnade jag Stockholm för att åka till Enköping på kalas och sedan åka hem på kvällen... En vän hör av sig och vill ses, jag smart som jag e lämnade alla mina pengar hemma så jag får lite pengar för att kunna ta mig hem senare... senare den kvällen inser jag att jag missat sista tåget hem.. vadå jah hade ju kul med min kompis?? så jag sover kvar hos min kära faster och planerar att åka hem tisdag... vaknar upp på tisdag drar in till stan med faster, senare vill kompisen ses igen.. klart vi ses! det var längesen vi sågs och innan hade vi ett uppehåll på ca 2år.. slutar med att jag sover kvar en natt till fast hos kompisen då... jahaa åka hem onsdag får det bli då... nu är det onsdag och jag sitter på tåget påväg till stockholm igen... asså ärligt man känner sig lite trashig asså, mitt hår ser ut som ett jävla trollhår liksom, man känner sig ba allmänt trachig inte alls speciellt piffig och snygg direkt... MEN jävlar vad roligt jag haft! födelsedags kalas som slutade med gangnam style i vardagsrummet och en massa dans, träffat en gammal vän som man fått tillbaka kontakten med och tror vi båda sakar varanda lite, eller våran vänskap iallafall de blev ganska uppenbart... ah upplevt och pratat massa minnen.. underbart... att man inte känner sig speciellt snygg får man kanske stå ut med.. Det är precis såhär det ska vara, livet ska vara oväntat.... hahah säger jag som typ planerar hela mitt liv xD eller....

haha nej bitches have a nice day <3



Kommentarer
Postat av: Lovisa

så kul att du var här !!!

2012-11-07 @ 23:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0