vilken morgon..

Jaha idag får man börja vid typ 12 och vafan händer då? jo tro fan att livet, eller bilnyckeln ska jävlas med en då... Ska skjutsa max till ishallen, inga problem åker till ishallen, ska låsa bilen... vad nu?? nyckeln BORTA?? letade igenom hela bilen, mina fickor ett antal gånger men ingen nyckel... kollar igenom max väska och påsen med skridskor men ingen nyckel.... lämnar Lilleman, letar lite till, nöää ingen nyckel! Går hem för att hämta den andra nyckeln utan batterier men då kan jag iaf köre hem bilen.. går alltså hem hämtar nyckeln och går tbx. Ha varför tro att du kan få bilen därifrån ändå?? nä startar inte ens, ah går in till ishallen igen, letar igenom väskan och påsen igen... vad hittar man? nyckeln! låg väl i nån skridsko eller nått..En hel jävla timma senare är jag nu hemma igen med bil och bilnyckel!! Men vilken jävla dag liksom, kul start på dagen liksom.. öööööh nää!

Men jag önskar er andra en jävligt bra dag! go morgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0