sova??? näää!... eller?

Asså det här är ju helt och håller stört!! Jag lovar er att inatt har jag vaknat typ mer eller mindre någon gång i timmen och trott att det varit morgon... började halv 1.... vaknar efter att typ ha sovit ca jag vet inte någon timme kanske... tror att det är morgon tills jag kollar på klockan o ba??? ne.. inte morgon! sen okej vakna jag vid 3 lika pigg som vid halv 1 och tror att det är morgon tills jag ser klockan.. KOM IGEN!! liksom, sen tar man väl och vaknar vid 4 då... lika pigg och ser klockan och denna gång... skiter jag i det och fortsätter väl fan vara vaken då! hur svårt ska det vara liksom??
problemet är ju inte att vakna miljoner gånger, problemet är ju att jag är pigg och tror att det är morgon... kul o vakna halv 1 och inse att hela natten är kvar liksom.. haha ah fan...stört som fan!
men god morgon på er då :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0