sköna söndag!!

Som ni alla vet så HATAR jag söndagar, i allmänhet alltså, sista dagen på ledigheten innan veckan börjar, de känns segt liksom och allt det där... Men denna söndag har ta mig fan varit chill, hängt i skövde lite smått sådär, köpt sista julklappen, hängt runt med mamma i allmänhet liksom. Sen ba poff från ingenstans så kommer jag på att nej jag ska göra en fin liten julblomma, så tro fan att jag går in i blommser affären och köper saker så att jag kan göra en fin liten julblomma... Är jag sjuk?? inte fan har jag väl nånsin hållt på med blommer?? Fast det var ju mest för att jag ville dekorera den, ja man kanske skulle bli florist... eller nej florist ska jag inte bli.. nää, nää de ska jag inte!
Happ sen har jag julpyntat (hela sverige tappar andan) ja innan december MEN det råkar vara så att jag har en liten kille här på 7år som ska få pynta men när resten av sverige pyntar så är han inte här så då blir det nu! OCH DÅ... hände något magiskt! det började snöa! asså inte att de är något magiskt i sig, men att när vi börja pynta så började de snöa, de va lite de som var det såkallade magiska...


alltså.. jag måste ba säga.. inlägget jag skrev inatt, herregud jag typ somnade flera gånger med telefonen i handen så de inlägget, mjaa det är lite flum!

Ah men go jul da :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0