poff TOMAT!!

Ja nej men i inlägget innan skrev jag om att jag blivit röd under ögonen... Jag förstår nu varför läkaren varnade mig för att huden kunde bli lite röd i början av behandlingen... JAG SER JU UT SOM EN TOMAT! hela fejset har ju blivit rött liksom.. snyggt, jävligt snyggt.. Men vadå det är ju snart jul så det passar ju bra, lite grönt hår så ser jag snart ut som en julgran med en stor röd jävla julkula mitt i fejjan...
nee, nej nu ska vi inte vara sånna, det här är fan bra grejer alltså, visst man är lite röd men det går över, huden måste vänja sig vid produkten liksom... Men de ser ju helt ärligt för jävligt ut!
jorå satteee..

Det är en bra gele annars måste jag säga.. Men ni vet när man använder sånt här så torkar de ut huden en del, och på hösten/ vintern när det är kallt så torkar huden ut.. ni vet när huden blir lite lätt känslig och de typ svider om man tar i ansiktet? om jag säger såhär.. jag trodde mitt ansikte höll på att brinna upp när jag drog på återuppfuktnings krämen, herrejävlar vad det brände! men huden är liksom inte torr, utan den är bara jävligt känslig, tror ni de va skönt när de ran tårar från ögonen eller?? salt liksom de var heller inte så värst skönt ska jag säga er!

Meeen jag är inte bitter för det, utan jag lever vidare här liksom.. Leker lekar, dansar på lektioner och en jävla massa annat kul ;-)

åh herregud vart är världen påväg! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0