natt.. IGEN??

Amanda då! asså ska det vara så jävla svårt att sova eller?? asså jag vet inte men kan det ha något med att jag typ drog och och strang vid halv 11 eller?? ja men vadåå jag har hängt i Göteborg hela eftermiddagen/ kvällen.. Som jag skrev igår, pappa var på besök så jaaao åkte till storstan och höll han lite sällskap, mycket trevligt! jaaa trevligt var det verkligen, lillepappsen liksom... okej nu blev det lite flummig, skit samma! ah annars skolan idag, asså har kännt mig värsta vuxen, massa möten idag. Först var det möte med studentkommiten, sen lunch, sen var det snabb möte om en reklamfilm med EA, sen höll vi i klassen ett lååångt möte ang studenten.. Jah har sprungit på möten hela dagen... Fan vad soft! jah ska ha ett jobb där jah bara går på möten hela dagarna hahaha ;-)
Nej men ganska så soft dag alltså!
snart jul också.. GÖTT!!! börja ladda, efter jul är det ju liksom sista terminen i skolan, maagaad det är ju lite sjukt faktiskt! kändes lite skumt när rektorn satt och snackade idag om hur de kommer då till, man ba shit de e jag som kommer gå där och skrika och gapa den 5juni... fan vad coolt!
nej borde man försöka sova kanske?? see yaa bitches ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0