Julkalender??

Kommer ni ihåg julkalendern jag hade här?? ''Hv10's julkalender'' ??  Jag är skit sugen på att spela in en ny julkalender, det skulle ju vara skit kul ju, vet inte riktigt exakt vad jag skulle vilja ha med i den, men jag vill göra en iallafall.. Om jag ska göra en julkalender, har ni några önskemål på vad nu skulle vilja se?? Kollade nytt på några delar från den, helvete vad mycket snö det var der året, så jävla härligt! jag vill ha en jävla massa snö.. GE MIG SNÖÖÖÖ!!!
 
Nej men skriv gärna nån kommentar här eller på facebook om ni har nå kul önskemål vad ni vill se för typ av julkalender :)
 
Här får ni del 24 - best of!
 
 
Klipp från de övriga delarna finns här på bloggen under kategorier  och sedan ''Julkalender''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0