Jag kallar det nyårsångest!

 
Jag tror att jag har fått nyårsångest.... Extremt jobbigt tillstånd, där man bara är orolig över hur det ska bli på nyår... Herregud jag låter ju helt psyko... Men på riktigt, jag vill inte ha en nyår till där jag i flera timmar satt och spelade angry birds i brist på annat, inga fler sånna vill jag ha! Jag vill...
 
* Klä upp mig
* Umgås med roliga människor
* Se massor med fina fyverkerier
* Dansa och ha roligt hela natten lång
 
Jag vill klä upp mig för att det är så nyår är för mig, man ska vara uppklädd och fin, jag vill inte känna '' varför klädde jag up mig, alla andra verkar ju tydligen skita i det - varför kläupp sig om jag ändå bara ska sitta på en stol i flera timmar''
Jag vill umgås med roliga och trevliga människor för att kvällen blir så mycket roligare då än om man är med tråkiga och otrevliga människor, jag vill inte gå runt och vilja slå folk på nyår liksom..
12-slaget ska vara grymt, så är det bara varför tror ni annars att det finns liksom? Det ska vara fyverkerier, jag behöver inte skjuta några, men jag vill gärna se många, jag vill inte bara se grannens 3 och sen var det över, jag vill kunna stå där ute en stund och se hur himlen lyses upp i olika färger..
Jag vill dansa och ha roligt hela natten för att det är det jag gör bäst.. Haha nej jag skoja, men det är roligt, jag älskar att ha roligt och roligt vill jag ha, annars kan hela skiten kvitta.. Ska jag bara sitta på en stol en hel kväll i finkläder och spela angry birds så kan jag lika gärna sitta hemma i soffan med mjukiskläder och se på film, förstrå ni vad jag menar??
 
Man ska fira nyår, inte nyår för att det är nytt år, utan för mig är det en sån sag man liksom bara firar, är glad, allt är det där lilla extra...
Åherregud jag har verkligen nyårsångest!!
Vad ska jag göra? Jag har verkligen inga planer och de är jobbigt, för då vet jag hur det blir.. det blir som vanligt, visst det är trevligt, inte så jag menar, men det är inte riktigt det där nyår som jag vill ha, eller så som jag tänker mig iaf...
 
NYÅRSÅNGEST!!!!
Hur dämpar man det???
 
 
 
nyår 09/10
 
nyår 10/11
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0