God morgon!

God morgon på er söta fina gulliga läsare.. Vilken toppen dag vi har idag, det är sista lördagen i november och julen är på ingång!
Igår var en såndär kväll då jag återigen tänkte "jag har inget liv" jag satt här hemma och filmade mig och Max, åt den traditionella fredags tacosen och sen satt jag och mamma och tog kort på varandra med worpcam eller vad det nu heter.. haha ja visst var det kul, men ööööh okej??
nää trist o prata om de..
steg upp imorse vid 7 tiden och drog igång lite relax musik och körde lite morgon stretching, inget jag brukar göra, men det var fan en ganska bra start alltså, gaaanska trevligt!!
nej men hoppas ni får en myysig dag everybody!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0