Bra.. men de ser sjukt ut!

Jag har fått ett receptbelagt medel för ansiktet, för ren o fräch hy och allt sånt där ni vet, jag tycker inte att de jag haft funkar bra så då får man starka jävla grejer.. Läkaren sa att jag skulle ta det varannan kväll först för att huden reagerar på gelén och kan bli lite röd... jo jag tackar jag! jag har lyckats tagit det liiite för nära ögonen och nu menar jag, enligt mig är det inte nära ögonen..men men tydligen.. men huden är tunnare/ känsligare där så jag ser ju helt jävla psyko ut! helt röd under ögonen haha ni kan ju tänka er! tacka gud för att jag har mitt hår jag kan gömma mig under ;-) haha nej men det såg lite lätt sjukt ut när jag vaknade imorse och huden var helt tok röd under ögonen, ja då har vi lärt oss att ta det långt ifrån ögonen och där huden är känsligare!!
men annars är den jävligt, jävligt bra, dom sa att man kanske inte märker skillnad direkt utan de kan ta någon månad.. någon månad? jag märker skillnad på en natt, hur kommer det då vara om en månad?? wooohoo då kanske man får den där porslinshyn som det talas om.. tror de kallades porslinshy :-S jaja skit samma!
Det blir nog bra iallafall :-)





kolla det röda under ögat, nu har det lagt sig lite, men de ser ut sådär under BÅDA ögonen.. ni kan ju tänka er hur de såg ut i morse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0