Amanda.. mitt i natten..

Ja nej men hallå, jag är lite pigg idag.. igår hur fan säger man?? jag är ju uppe sen igår, men idag är ju nu idag.. vad krångligt det blev nu då! Jag är iallafall fortfarande vaken, dels för att jag är pigg och inte kan gå och lägga med och sen för att Mackan hade lite "efter" fest här en stund med sina killpolare.. Veet ni hur fruktansvärt kul det är att lyssna på 7 musiker som har druckit några öl och sitter i köket och lyssnar på musik??
"åååh åååh grabbar lyssna på introt.......wooooååååh det är så bra!!"
"asså lyssna sångarn, ooooh han är helt otrolig"
"ooh jävla bra band, jävligt bra!"
ja och så vidare, och så vidare... Det är lite intressant att höra på, man skulle ju kunna jämföra det med typ... emh... ja... emh... man kan jämföra, meeed... öööh...
på tal om ingenting! ni vet när man solat och bränt sig på typ ryggen och sen ska lägga sig på ryggen och de känns som att ryggen brinner upp? ni vet den känslan?? den har jag i mitt fejs just nu.. Jah tror att de röda har börjat att lägga sig nu...

nej.. nu ska jag sova innan jag sommnar i telefonen hihihi




(ursäkta fel stavning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0