23 November..Blogg kalas!

Jajjemen idag fyller ''gyllenpanzzar.blogg.se'' 4 år! Kan ni tänka er? Idag var det 4 år sen jag startade den här bloggen, och tänk så mycket den har fått vara med om, den har varit med i gott och ont, från grundskolan till gymnasiet, från Enköping till Falköping... Ja den har varit med om myckt och tänk så jävla mycket jag lämnat ut mig själv här på den här bloggen... Eller okej kanske inte lämnat ut mig själv, men jag har skrivit en hel del om mig själv asså... en jävla massa, vad jag gör, vad jag gjort och annat skit som kanske egentligen är helt jävla ointressant... liksom ''hej idag var jag i skolan'' åååh intresseklubben antecknar! Och jag har år efter år funderar på hur fan jag ska få mer läsar hit, självklart har jag ökat en del, det har jag.. Men de är fortfarande inte nån.. ja vi säger överbelastning i systemet liksom.. Såatte mer läsare tack! Haha nej inte så.. Absolut jag ska inte ljuga om att det hade varit väldigt häftigt att ha en sån där stor blogg med flera tusen läsare varje dag, jag hade inte varit ledsen precis.. Men jag är varken gravid, mamma eller skriver om kändisar och mode, och då är det tyvärr svårt att bli stor i blogg världen.. Who knows jag kanske blir större i framtiden, man vet aldrig.. Det tar tid att få in sina läsare faktiskt.. Och jag tänker inte skapa någon karaktär som vissa bloggare gör för att få läsare.. Det kommer ändå fram att det inte är sant, och liksom varför sitta och ljuga??? Det är väl fan så mycket roligare och läsa nått annat sjukt..
Men tänk så många gånger man tröttnat på de här med bloggande, men jag är kvar.. Det är kul att blogga, ska försöka föra lite roliga videoinlägg nu snart också.. Kommer ni ihåg julkalenderna jag gjorde 2010?? Jag funderar på att göra en julkalender iår, det var ju så otroligt roligt, och man får in lite läsare på de också ;)
 
Nej men happ, grattis då lilla söta bloggen :*)
 
Den äldsta bilden som finns kvar i bildarkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0