helt okej faktiskt..

Även fast jag hostar upp mina lungor så har jag en mysig kväll... Godis, cola och One three hill :) Hahah och vet ni ser att det är många som är typ ute o festar och jag känner typ ba hahah göra slut på pengar man kanske inte ens har? haha fan vad idiotiskt, eller göra av med pengar så at man inte har råd med annat skoj i livet? Hihi och så kanske det t  o m är sådär as tråkigt.. det är verkligen så piss när man betalar för typ inträde och så har man tråkigt hela kvällen, snacka om bortkastade pengar... Nej jag kanske är kräsen, jag om jag ska på fest går jag nog dit jag har roligast om jag ska betala nått.. Jag har iof alltid varit sån som går dit det är roligast, t o m när jag ska välja om jag ska vara med mamma eller pappa på någon fest, om dom ska på olika, t o m då väljer jag där jag kommer ha roligast... Fast då behöver man ju inte ångra sig sen ju asså man liksom betalade för nått skit :)

Nej fan nu ska jag fortsätta kolla lite avsnitt här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0