glammor i sommar?

Japp fick ett samtal av min kära mamma imorse om att jag SKA söka till att bli rixfm's festivalreporter i sommar, JA men självklart gör jag det! skickade in en ansökan direkt och hoppas på att man kan få de jobbet :) Fota, filma, blogga, intervjua kändisar, publik, låter så jävla kul om jag ska vara ärlig, jag gillar ju sånt där och jag kan verkligen se framför mig, mig själv som reporter och intervjua någon, det skulle verkligen inte bli en såndär ''tråkig'' intervju, den skulle bli rolig, inte tråkiga frågor utan roliga ni vet och massa skratt. Det är iallafall sånna intervjuer jag tycker är roligt att kolla på :) nej men fan jag håller tummarna, gör det ni också :)


Bilden är lånad av rixfm.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0