Det värsta...

Det värsta med att vara fotografen på festen är att ingen annan tar kort, dom tänker att dom lånar ens egna foton.. Det dåliga då som sagt är att man själv aldrig får vara med på kort, jag som älskar att stå framför kameran och va med på kort, så får man aldrig va me på några.. TRÅKIGT!!! Nu för tiden så är jag lite små störd och fixar mig mer för festen för att vara snygg på kort än att vara snygg på festen i allmänhet, jo seriöst det är sant.. Heelt stört asså! Så om det dyker upp en jävla massa ego bilder så förstår ni varför, det är ju enda sättet för mig att få vara med på kort haha ;)




två av 1000000 asså ;) från lördagen..

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du behöver inte ens fixa dig . Du är så fin !

2012-05-01 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0