Bra dag.. Ny tjej..

Jajjemen solen har stått högt på himlen idag med.. bra för annars jävlar! Det blev fika på stan med Madde, isa o moa väldigt trevligt, och igår var det fika på stan med Madde, tobbe och moa.. Härligt! Men nu snackar vi om dagen asså... Som i förra inlägget, jag har/ska ta tag i mitt liv nu.. igen... Lösa alla dessa jävla problem va och dom har jag tänkt mycket på idag asså, hur jag ska lösa dessa problem så bra som möjligt, så fort som möjligt och vart vill jag komma med dom här problemen, lösa dom för att jag behöver, eller kasta dom och hoppas på att dom inte dyker upp igen... N fattar hur jag menar! och asså ska jag vara ärlig så tror jag att den här bloggen skulle bli så jävla mycket roligare med den ''nya'' Amanda, känner själv att jag skrivet på ett annat sätt nu än förut, och då kan jag säga att jag ''anstränger'' mig för att skriva ''ordentligt'' Ni ska få se ett inlägg någon gång där jag bara skriver på utan att tänka på hur jag ska skriva det, utan bara hur jag tänker i huvudet... jag kommer antagligen framstå som väldigt dryg.. Men jag kanske är det, lite små dryg/ spydig sådär? Fast ja sen beror de ju på hur man läser det också liksom... Jag skriver väldigt mycket liksom, någon som tänkt på det? Haha det tror jag ni har!

Nej fan ville ba säga att det varit en bra dag typ, sol, goda vänner o ja allt sånt där ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0