Är det sommar?

Hallå är det sommar nu eller? 20 grader och sol, jaaa men visst säger vi att det är sommar nu, ja det tycker jag.. Jag är ledig idag, så jag har varit en sväng till karlsborg för att kolla lite vart det är jag ska avsluta mitt körkorts pluggande, ja det är faktiskt min plan, att bli klar och efter den veckan ha mitt körkort i hand och det är absolut inte omöjligt! Annars mutar jag dom ;) haha nej då! Men det ska bli så skönt o bli av med det där pluggandet så att jag kan släppa det och börja fokusera på på andra saker som sehövs ändras på här i livet!

På tal om sommar, funderar lite på sommarjobb, har inte alls sökt speciellt mycket iår, det har bara inte blivit av, men visst här jag sökt dröm jobben, rixfm festival reporter skulle vara sjukt nice o få bli, eller jobbet på rhodos, skulle också vara grymt... Ska träffa dom som har hand om sommar entreprenörerna imorgon bitti och prata om alla mina planer jag har och se vad som kan göras med dom, sen funderar jag faktiskt på att kolla om de finns lite mer roliga jobb, jag vill göra något roligt, där man har massa kul och vill jobba, kasst att sitta hela sommaren och vantrivas liksom...

Rosa idag eller? jajjemen!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lycka till imorgon <3

2012-05-21 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0