25 timmar..

Yep tro det eller ej men jag har legat hela natten och kollat igenom första säsongen på one three hill och började på andra är på 6e avsnittet nu, tiden har gått så fort, jag menar jag har varit uppe i 25 timmar nu utan en blund och jag är inte ens trött.. Men asså det blir nog lätt så när man liksom mest legat i sin säng en hel dag, man har ju liksom inte gjort av på någon energi, och sen när man hostar med 5-10 min mellanrum hinner man inte bli trött direkt haha.. Och ja, jag ville inte sluta titta på avsnitten heller... Ja asså det är ju en as gammal serie, jag vet men jag tkrden är bra och har aldrig sett hela HELA liksom, så nu tyckte jag att det var dags att göra det!
Nej men jag ska försöka få i mig lite frukost nu tänkte jag och fortsätta kolla på serien har ett par avsnitt kvar på säsong två :) see you guys!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0