Tur jag laddade batterierna!!

Japp, här kan man inte vara trött på morgonen säger jag bara.. Max började morgonen med att först kalla mig fjortis, sen kittla mig till döds.. Sen sitta på mina axlar, hoppa i min säng... Jo och jag kan säga... BÄSTA VÄCKNINGEN EVER!! man vaknar ju direkt liksom... Sen drog han några härliga meningar...

Han är ju som han är och slickar en på kinden ist för att pussa... så misstolka inte tack!!

*Max slickade mig bakom örat*
Max- mina föräldrar slickade mig på örat när jag va liten!
Jag - varför då? :)
Max- för att dom älskar mig! :)
han är ju för söt...

*jag pussar, eller ska pussa max på kinden*
Max- usch, jössöta petter vad när du är!! *puttar bort*
Jag - hahhahahaahahahahahahah!!! xD


Morgon bild från oss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0