Söndag, söndag..

Då var det ju söndag igen tydligen... VA?? denna vecka också liksom? shiiet man kan ju nästan tro att det är söndag varje vecka!! Nej nu ballade jag ur lite kände jag, woops!! Emh fikat lite men bästa Michaela som jag förövrigt saknat väldigt mycket <3 Sen tog vi och åkte runt lite i hennes bil... Asså jag förstår nu varför hon skriver på facebook att hon hatar sin bil, ojojoj hahahah :) Nej men det var mys o träffa henne igen, det var längesen.. Asså vad gör man en söndag egentligen? Typ tar det lugnt, gnäller över att det snart är måndag vilket betyder att det är skola igen? Hahah det är typ det jag gör på söndagar. Nej okej inte bara, men till stor del ;) Fast jag har inte gjort det idag! jag har bara tänkt de! Men inte gnällt!! Fast om exakt 2 veckor, alltså den 1 april så sitter jag i stockholm igen, NICE!!! Så blir jag ju kvar ett par dagar, kanske en vecka man vet aldrig med mig ni vet ;) Nej men de ska bli nice o komma dit igen :) träffa lite folk som man inte sett på länge, sånt är alltid kul! Kanske hitta på något kul, kanske gå ut o ha lite kul om man känner för det.. nee jag vet inte, det är bara skönt o få komma iväg lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0