Snart....

Åh snart är det lov och snart åker jag till pappa, eller ja jag åker redan imorgon... fast han kommer inte hem förns på söndag OCH DÅ SKA VI PÅ BIG BROTHER LIVE!!!! Heeelt sjuuukt galet!! Då måste ni titta och ja, jag ska ha på mig big brother halsbandet jag har gjort ;) åh åh åh vet ni? jag fick hem min one piece idag och den sitter så jävla nice, as mysig.. asså så jävla bra, man får den liksom levererad fram till dörren, hur gött är inte det eller? AS GÖTT!!
Åh idag åkte mamma till usa, asså fatta avis jag är på henne då elle? min dröm destination ju och så får hon åka dit I 3 VECKOR!! hon är värd det, grymt värd det men ändå, man är ta mig fan avis asså!!hahah hon hade nog resfeber eller nått, jag fick nämligen några konstiga sms från henne innan hon åkte, tex som vart hennes öga var.. hur fan skulle jag kunna veta? nej MEN jag är glad ändå för jag får vara på fallskärmsklubben aros jag! AH DEN NI!! så jäääävla coolt ;) Hahaha nej, men fan det ska bli nice :) 

Nej fan, nu ska jag fixa mina naglar så att dom är snyggare än snyggast och sen packa lite, fixa lite och sen blir det One Piece mys med Mackan, som också köpt en One piece, cooolt!  (Y)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0