Rensa ut?...Ja kanske!

Asså jag funderar på att göra en riktig seriös utrensning på min garderob nu asså, har verkligen sån lust med det och om jag ändå nu ska gå ner i vikt och sånt och då planerar att köpa en massa nya snygga kläder så måste ju dom få plats? elle hur tjejor? ut med det gamla och in med det nya är et inte så? :)

Vad menar jag med en seriös rensning då? Jo att jag slänger ut allt jag inte vill ha, använder eller bara inte passar i längre... Ja ni vet jag är så kass på sånt, man tänker ju alltid ''ja men när jag gått ner lit så kanske den sitter bättre, den är ju fin, men sitter inte snyggt'' eller den klassiska '' åh den här tröjan är snygg, den ska jag lugnt ha kvar'' använder man den i allafall sen? NEJ! Så nu jävlar ska det ut! Kanske borde slänga ut en del skor jag inte använder, så att jag får plats med alla nya jag tänker köpa, eller nej alla jag kommer att köpa, ni vet ju hur jag och skor är, och nu har jag ju blivit så med klänningar också.. Jag har blivit riktigt kvinnlig ju, klänningar och klackskor i love it! kan man bli mer kvinnlig eller? ;)

Måste räkna hur många klänningar och klackskor jag har nu bara för det...

Just nu har jag något runt 20 par klackskor alltså allt från pumps till stövletter.. Och... ca 26 st klänningar, men jag har några hos pappa också, så jag gissar på runt 30.... Oj... Det visste jag inte själv, att det va så många asså... Nu förstår jag verkligen varför min garderob är överfull...

Rensa lite?.. Mja det behövs! MEN inte mina älskade klänningar och klackar<3




Kommentarer
Postat av: isa

Ååååh BLOPPIS! Pixpax att köpa ALLT!

Älskade din garderob när vi grejade där.

Occccch duuu :) Ett litet tips. När du laddar upp bilder, där det står 400 upp till 1000 , välj lika mkt som du har på din content i stilmallen, för då blir de större och man ser bättre :) Bilderna kommer fram mkt bättre då! :) <3

2012-03-06 @ 23:12:13
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0