Piss dag!!!

Asså på riktigt ni läste förra inlägget va? Det känns som att det är någon jävel som straffar mig idag eller något, vafan?? Okej, först och främst igår tog pengarna slut på mobilen, eller ja abonnemanget spärrades för att jag kom upp i en viss summa.. Idag pajjar mobil helvetet så nu funkar den inte överhuvudtaget (men lånar mackans, men kan inte messa elr ringa förrens nästa vecka den 8e) En jävla helvetes mensvärk, ja visst jag brukar ha mensvärk men inte så att jag spyr, och jag har fan knaprat i mig 4 alvedon idag, men nej ändå!! Ah och sen fick jag dåliga nyheter från skolan och det blir inget skolbyte vilket betyder att jag får stanna kvar på hantverk tills jag tar studenten.... Asså på riktigt vad fan är det här??? Jävla piss dag rätt upp och ner!!

Fan vad trött jag blir!!! Kan det inte bara flyta på någon jävla gång eller?


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Känner med dig mitt hjärta!!

2012-03-02 @ 07:39:09
Postat av: isa

Det ordnar sig ska du se. Du kommer stå ut och sen kan du göra vad du vill med livet! :)

2012-03-02 @ 18:00:14
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0