Mysig dag...

Fyfan vilken underbar dag!!! Mötte sötaste Moa och gick upp till berget och hade picnik, helt otroligt mysigt! Helt underbart väder också, har bara haft tights, jeans shorts och linne.. okej en tröja ibland när de blåste lite, men ändå :) vi var iallafall uppe på den lilla djurparken uppe på mösseberg, tittade på djuren och hade lite picnik :) Sen efter nästan.. ja typ 2 timmar kanske så gick till stan och käkade på sibylla sen satt vi där typ länge och sen gick vi halva stan för att hitta rätt glass, men nej det blev loka ist :) <3 Sen så nu på kvällen har jag haft massa mys med mamma för imorgon åker hon till usa och kommer inte hem förens om 3 veckor.. Och... jag fick hem min one piece idag... Som inte satt bra!! Så mamma köper den av mig och jag beställde en ny i en annan storlek :) Så den bör komma om någon dag... igen.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0