Mobiler...

Åååååh nostalgi!! Upptäckte att Mackans mobil (som jag haft nu när min pajjade) att den har likadant batteri som den mobilen jag hade runt 08/09.. Den pajjade också, eller alltså ni vet sony ericssons förra laddnings grejer gick ju lätt sönder, vilket min gjorde så den gick ju inte o ladda alls på slutet, så nu när jag hade ett full laddat batteri var jag ju bara tvungen att starta upp den, för allt ligger ju kvar på den.. Hahah så jag sitter just nu och läser en massa sms från den tiden... Hummm saknar tiden lite faktiskt, ångrar att jag inte tog vara på den mer, men nu är det tyvärr försent att göra något åt de.. Så jag tog och gick vidare och raderade alla sms som bara gör att jag saknar det som varit mer.. Men måste säga att det va lite kul också faktiskt.. Sen ska jag väl ta och redera alla sms o flytta över sånt som är mitt från mackans mobil till datorn eller något nu när jag har ny xD Fast, så jävla stört... Ja, jag har fått ny mobil, och har då fått nytt sim eftersom att det är micro-sim i den nya, ah så jag ringde kundtjänst vilket tog hela 50 minuter typ... Började bra med ''Du är 74 i kön'' Jajjemen trevligt, 30 minuter senare var jag nr 8 i kön... sen var jag nr 6 i kön i ett par minuter kanske.. sen så efter typ 35-40 min så svarade hon... Ah men då stog fortfarande pappa som ägare på abonnemanget så jag kunde ändå inte starta det nya simkortet!! fatta, under tiden jag satt i telefon kö han jag vänta, klä på mig, borsta tänderna, sminka mig, packa ner kamera, pengar osv i väskan, skriva en status på facebook och vänta lite till... coolt att tjejer kan göra två sakar samtidigt både stå i kö och fixa en massa andra saker ;) Ah nej så detta betyder alltså att jag sitter med en ny mobil som jag just nu inte kan använda för tillfället xD men snart så :) hihih

Kära mobil telefoner...


Mobilen jag hade 08/09 :)

Mackans gamla som jag lånar :)

Min nya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0