Max och jag idag!

Jag och Max har studiedag idag och istället för att han ska vara på fritids så stannar han hemma med mig, så kan han och jag ha en mysig dag för oss själva bara han och jag liksom. Massa mys och bus hela dagen kan jag säga <3 Nej men jag kommer ihåg det själv, man kände sig så stor när man liksom fick göra saker med någon annan ''vuxen'' än med sina föräldrar liksom, så kände jag att nej vafan han tycker om att vara med mig och jag tycker om att vara med honom så då kan han och jag göra något.. synd bara att jag inte har det där jävla helvetes körkortet för då hade vi kunnat göra dubbelt så mycket som vi kan göra nu... Men vafan ungen har väl en cykel? jojomän och då ska den användas! ;)

Nej men ha en grym dag på er för det ska vi ha <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0