Kvällsmys...

Ja... Eller mys och mys vet jag inte, det var kallt... Eller jo det var lite mysigt... Jo, jag tog min älskade kamera och mitt nya fina stativ och lindade in mig i mitt mysiga täcke och gick ut på balkongen och började fota dom vackra stjärnorna.. okej det är mycket finare om man inte är i stan och man verkligen ser ''alla'' stjärnor, men nu råkar jag bo i stan och då fick det bli så :) Jag blir som förtrollad när jag tittar på stjärnorna, jag bara älskar dom blir helt ''waaaaow'' varje gång, det är så häftigt liksom på något sätt, så overkligt på något sätt när man verkligen börjar tänka på vad det är för något man egentligen tittar på, och liksom rymden överhuvudtaget.. Ah nej jag är som jag brukar säga fascinerad utav av stjärnor <3


En av bilderna<3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Mysigt och vackert!!

2012-03-13 @ 08:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0