Glad för de jag har<3

Ibland tar man liksom bara förgivet att familjen alltid finns där och alltid kommer att göra.. Vilket jag vet att dom för för mig. Jag vet att mina föräldrar gör ALLT för att jag ska må bra och ibland tänker man inte på att dom faktiskt gör det, man bara tar det för givet.. Dom stöttar mig i allt och har alltid gjort det, finns alltid där när du behöver dom som mest och det glömmer man lite.. Man glömmer ibland bort att dom faktiskt går och oroar sig över en, att dom tar ledigt från jobbet för att kunna göra något för en, åker 4 timmar tur och retur på en dag för att komma på ett möte med skolan på någon timme, men också för att kunna träffa en... Mina föräldrar betyder verkligen allt för mig och jag älskar dom oslagbart mycket <3 Jag vet att jag ibland kan vara otacksam, fast jag gör det inte med mening, det är bara att jag tagit det förgivet..
Då har jag börjat tänka på hur mina föräldrar hade det som små liksom.. Pappa som förlorade sin pappa när han bara var 9 år, min mamma som levde med en alkoliserad mamma och en pappa som var borta på jobb mycket, så sitter man själv och kanske klagar på att dom köpte fel glass, nej men ni förstår hur jag menar, man går och klagar på små saker liksom, klagar på att man fick fel glass som att jorden skulle gå under liksom... Nej men även fast jag kan låta otacksam ibland så betyder allt ni gör otroligt mycket ska ni veta <3


mamma o jag 09<3

Jag o pappa 11<3

Love<3<3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tack kärleken. och som sagt, jag älskar dig och skulle göra allt för dig!! <3 <3 <3

2012-03-24 @ 01:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0