Finns mycket..men ändå lite..

Sitter och funderar lite på sommarjobb här hemma... Jag vet inte vad jag vill sommarjobba iår... egentligen vill jag inte ens sommarjobba, men då kommer jag inte kunna göra mycket kul denna sommar, för då ryker pengarna direkt och ni vet ju hur jag är med pengar DOM FÅR INTE TA SLUT!! alltså... Men jag vill ju ha ett roligt jobb, typ springa runt som clown eller något liknande och ''showa'' lite i någon nöjes park, eller typ spökhuset på grönan och skräma livet alla besökare, haha fan va kul... Men förstår ni jag vill göra, något aktivt typ... Jag har kollat lite på grönan, sommarland, skansen.. ja ni vet lite sånt där.. Men jag vet inte riktigt vad jag vill... JOBBIGT!!

Tips??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0