En vanlig onsdag..

Tänk att man kan göra så mycket trevligt en helt vanlig onsdag... Denna onsdag spenderades med Isa, hennes kille ''D'' Moa och Lollo.. och sen kom det några fler med, jag kommer till det ;) Men vi grillade, tog någon cider sådär och hade det allmänt väldigt trevligt :) Sen gick vi upp till Isa och D och ja, fortsatte den trevliga kvällen där körde sanning och konka och ja, det är ju som vanligt konstiga saker man får göra på konka, jag fick bland annat äta en matsked med smör... Inget jag tänker ha som lördagsgodis kan jag säga ;) Nej nu är klockan typ kvart i 2 och jag borde nog gå och lägga mig nu!!!

Några snabba bilder innan jag hoppar i säng :)





Kommentarer
Postat av: bildemoleraren

Skönt å se att du e frisk igen!

Men fan va vig du är :o

2012-03-29 @ 06:10:42
Postat av: Pappsen

Låter som en bra kväll med sina vänner!! Det får ni göra om lite då och då... :-)

2012-03-29 @ 07:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0