Earth Hour...GLÖM DE

Jag hoppade Earth hour iår... JA VAFAN JAG ÄR JU MÖRKRÄDD?!?! Jag vågar fan inte släcka här hemma, då kommer jag fan ligga på psyket efter den timmen ;) Hahah när jag kom hem från ica så var det ju fortfarande ljust ute, så jag tände ju inga lampor, men efter en stund då var det skit mörkt, vilket betyer att det var as mörkt här inne också och jag är lu mörkrädd så jag vågade ju knappt gå in i mörkret för att tända asså jag sprang fram till lampknappen.. på riktigt asså.... Eller jag är ju inte rädd för att det är mörkt, men man ser ju inget, man ser ji inte om det skulle vara något där i mörkret.. Nej usch jag blir rädd bara jag tänker på det asså... sååå INGE EARTH HOUR FÖR MIG INTE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0