Det slog mig...

Att jag har inte tränat gymnastik på 2 år nu.. Det är en total KATASTROF! Gymnastiken var något jag sa att jag aldrig i hela mitt liv skulle sluta med.. Så flyttar man till falköping och där finns det inget, dom har ingen gymnastik i denna stad.. Många har bett mig starta något själv, och ja visst kan jag göra det, jag var tränare dom sista åren i enköping så det är inga problem. Men det är ju jag som vill träna, det är ju jag som vill göra flickisar och ha en jävla massa roliga träningar.. Ah, det är något jag saknar, alla roliga träningar vi kanske inte tränade 100% jämt, men roligt hade vi, och tiden som tränare var ju grymt rolig ojojoj så roligt vi hade..
Alltså 2 år är lång tid.. alldeles för lång tid, jag har nästan lite ångest över att jag inte tränat något, tänk så mycket man har tappat nu, säkert en massa muskler också, så ovig man har blivit... ren ångest.. usch...


sista våruppvisningen

Kommentarer
Postat av: Tessan

Förstår hur du menar eftersom jag känner likadant, men jag slutade gå på gym (3x/veckan) för 2år sedan och hade tränat några år..sen tog det bara stopp och är inte alls nöjd med min kropp längre. Det svåra är att starta upp det igen eftersom man blir lite frustrerad att man inte klarar av så mycket som gjorde på den tiden =/

2012-03-05 @ 06:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0