Aros längtan? Jajjemen!

Vad är detta? jag har ALDRIG längtat efter fallskärmsklubben aros såhär mycket? och jag blir på avis på alla som nu börjar skriva ''hääärligt, årsförsta'' JAG VILL OCKSÅ!!!! Det är lite sjukt egentligen, att man vill hoppa ut ur ett flygplan och falla fritt från 4000m upp i luften... Men jävlar vad underbart det är!! Efter att ha gjort 3 tandem hopp sedan jag var 12 år, så är jag säker på att det... Det är min grej! Så vinna 5 miljoner på lotto skulle inte sitta fel kan jag ju säga! ;)

Här, den här låten, det.. Är äkta aros... ;)



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag tänkte vi skulle vara ute på klubben under påskhelgen. Hur låter det? :-)

2012-03-28 @ 11:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0