Snabb inlägg..

Tja babes... Idag har det varit en riktig sommar dag, vilket betyder.. att. jag. har. solat. hela dagen! därför inget inlägg.. Har även spelat lite kinect när solen var i moln... Jag har även suttit och funderat lite mer på att, ja vad säger man ''ge ut min design'' eller vad man nu säger... Nej nu ljög jag, jag har inte funderat, jag har drömt lite... lite överdrivet, ni vet som att, det skulle gå as grymt, jag skulle bli känd, tjäna massor med pengar drömmen ungefär..
Sen är jag lite smått störd på att säsong 8 och 9 av One tree hill inte finns... eller det finns men inte med swesub och det är ett krav! asså, S8 och S9 är liksom nästa sista och sista säsongerna, och jag har kollat klart på alla fram till S7, jag vill ha 8 och 9 nu!!! Om någon vet någon sida man kan få ner dom på, med bra kvalitet och swesub säg gärna till mig då... Funderar faktiskt på om jag ska KÖPA alla säsonger... men jag väntar på en hel sån däre box.. det borde komma ut!!.,, tycker jag....

Neej sötnosar nu draaar jaog och fortsätter fundera på vem främligen i spegeln är... Jag hatar henne nämligen... humm...

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sluta upp och säg så om dig själv!!!! :-( Det är en order!!

2012-06-29 @ 08:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0