lite snack bara..

Just nu håller jag på och testar den nya verisionen och verktygen till blogg.se och jag måste säga att den är riktigt cool! Jag har virit inne några minuter och jag gillar, eller jag älskar den starkt, tror även att andra bloggare också kommer att göra det!

Men nog snackat om det.. Jag har fått hem körkorts kortet nu, jag har kört så mycket bil, ni anar inte! jag undrar hur många mil jag har bakom ratten nu, skulle gissa på ca 150 -200 mil och då räknar jag ju från att jag började övningsköra! fast när man tänker så, så känns 150-200 mil helt sjukt lite.. Ja det är en chansning kan vara mer, mindre är det inte, det har jag lyckats räkna ut iallafall, jag är ganska smart liksom ;)   

På tal om körkortet vet ni vad jag ska göra i sommar? Jo jag ska gå en fallskärmskurs, jo det är sant, jag lovar! Fick en stor del av kursen betald av mina föräldrar+ respektive och kursdatum är bokat och klart.. Helt sjukt när man tänker på det, känns som liksom oh shit ska jag klara det där själv, stå där i dörren och hoppa ut, veta när jag ska dra skärmen, sjukt...

skolan slutar på fredag, de ska bli så grymt skönt, det enda jag har bokat för sommaren är kursen resten är fritt, ganska skönt, då kommer jag hinna träna och förhoppningsvis gå ner i vikt, jag kommer ju hinna få grym bränna.. hoppas jag... Sen i höst börjar jag sista året på gymnasiet och vem vet, om allt går som det ska kommer jag komma tillbaka som ''färdig'' utbildad fallskärmshoppare... He, antar att den här bloggen kommer att handla lite om hoppning i sommar who knows...

Sista året på gymnasiet ska bli det grymmaste ever! alla som ba skiter i att vara med på saker för att dom är lata, tänk om! man tar fan studenten 1 gång i livet och att sumpa för en hel klass bara för att man är lat, så tråkigt... Som min klass, vi är 8 stycken och det är alltid någon/några som inte dyker upp på aktiviteter med skolan för att det är tråkigt eller för att dom är lata, hur kul är det för oss andra att aldrig kunna vara med på något som en klass och sista året så vill man det, man vill inte vara 4 personer som får gå med i andra klasser för att kunna få ihop ett lag till en brännbolls turnering... skit samma om man inte tycker om varandra, det är antagligen sista gången man spelar brännboll ihop, så vafan lägg skiten bakom dig den stunden och ha kul med klassen en sista gång!

Hahah vet ni? ibland så ''pratar'' man ju med sig själv, i tankarna, ni vet vad jag menar va? och jag har börjat prata med mig själv i huvudet på engelska, jag har absolut ingen aning varför, men jag har gjort det det här året, det mesta jag tänker, ni vet om man ska säga något till någon eller så, så tänker jag det på engelska.. Jag vet fan inte varför asså.. Det är typ as konstigt!!

You know guys, life is hard sometimes, but dont give up...

Jag kunde köra bil redan som 6 månader gammal ;)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Älskar dig!! <3 <3 <3

2012-06-11 @ 21:59:43
Postat av: Pappsen

Älskar dig!! <3 <3 <3

2012-06-11 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0