Kötta på ba...

Nej jag kanske ska säga kör på ba? Ja det passar bättre, hihi tog bilen till skolan imorse, galet egentligen! Efter skolan så firade jag och Moa med lite fika på stan, sen tror jag vi körde falköping runt, upp på berget, kolla utsiktstornet, kolla lilla djurparken, köra runt i stan, köra till axel & ebba, PA's, falbygdens ost... Ja det blev en del åkande.. Sen drog jag hem, bytte om åkte till stallet och red, sen hem o duscha, så ringer madde/isa/daniel och frågar om jag kan hämta en kompis till dom/ daniel? Jajjemen jag sätter mig i bilen, hämtar daniel och sen ut och hämta kompisen, tbx till stan och nu hemma och nu ringde michaela och fryser och vill ha skjus :)... Jag kör en massa bil, gött med en bil som drar lite kan jag säga!

Imorgon blir det skövde med Moa eftersom att vi är lediga :)

God natt på er <3


från djurparken :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter som du njuter av ditt körkort!! Bra kärleken. Riktigt bra!!! <3

2012-06-06 @ 01:15:34
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Svar: Hej Mikael absolut skulle jag kunna hjälpa till, vad är det jag ska göra? :)
Amanda

2012-06-10 @ 15:52:06
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0